počkodí se u muže užíváním drog sperma?
milo
Asi po roce a půl na jehle sem přestal brat kvuli své divce a chci zalozit rodinu, věřím že dikz teto zodpovednosti jiz nebudu blbnout mam jen obavu bude me dite zdravé? jsaem čistej už 7měsíců. dekuji

Odpověděl:
Pokud chcete mít jistotu, doporučuji se nechat podrobně vyšetřit. Pokud skutečně abstinujete již 7 měsíců tak bych vám doporučoval se poradit se svým praktickým lékařem a požádat jej o skutečně podrobné vyšetření, které by mělo vyloučit skrytě probíhající infekce poškození srdce, cév, ledvin, jater, atp. Já osobně pomáhám taková vyšetřní zprostředkovat svým klientům a věřte mi, že k tomu mám dobrý důvod. Také, pokud chcete založit rodinu, by stálo za úvahu navštívit nějaké specializované zařízení a promluvit si o doléčování. Asi máte pocit, že to není potřeba, ale znám dost lidí, který ten pocit také měli a přišli až když znova začali brát. Je dobré být někde v kontaktu. Pro jistotu.