Maca
4měsíce jsem měla přítele z toho měsíc jsme spolu bydlely po rozchodu(ukončil to on)jsem se dozvěděla že denně šňupe.chtěla bych mu pomoci protože ho znám už před tim než začal šňupat a vím že je to skvělý člověk a moc mě mrzí když vidím co s ním dělají drogy.Můžete mi poradit jak bych mu mohla pomoci?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o bývalého přítele obavy, ale jde především o to, zda-li chce s problémem něco dělat on. Pokud on nemá o Vaši pomoc zájem, tak s tím nehnete. Nevím, jak vypadal Váš vztah a jak proběhl rozchod, ale mám pocit, že za tím, že mu chcete pomoci se skrývá i představa, že by opět fungoval Váš partnerský vztah... a nevím, jestli tohle je dobrá startovní čára pro nějaké pomáhání. Ale především, jak už jsem psala, o pomoci se dá mluvit za předpokladu, že ji ex-partner bude chtít přijmout. Zkuste kdyžtak o situaci napsat víc - uvidíme, zda jsou nějaké možnosti.