Heroin
Viver
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jestli je možné získat nějaký test na přítomnost omamných látek v těle. Mam přítele, který je necelé 2 roky po léčbě ze závislosti (bral nejvíce heroin a pervitin, posledních několik měsíců i žilně). Nyní se pár týdnů stýká s bývalým kamarádem... dnes ráno jsem v záchodové míse našla malý zahnědlý alobal a v něm zbytky čehosi. Nechci být zbytečně pozezíravá, ale červík pochybnosti pěkně hlodá. Velice děkuji za odpověď!

Odpověděl: Jakub Minařík
Ten zahnědlý alobal zřejmě pocházel z kouření heroinu. Říká se tomu chytání dračích ocásků (alobal s heroinem se zespoda nahřívá zapalovačem a brčkem se páry inhalují. Možná byste měla zkusit s přítelem promluvit. Považoval bych za nesmysl ho testovat, vzhledem k nálezu to lze považovat za téměř jasné. Možná spíše stojí za úvahu pracovat na tom, co s tím dál. Zkuste se na přítele moc nerozčilovat, nekřičet, nevydírat a nepáčit z něj sliby. Oznamte mu, že jste na WC našla alobal z kouření heroinu a zeptejte se ho, co s tím dál plánuje dělat. A až vám bude vyprávět, že to bylo jen jednou a poprvé, ... Tak mu řekněte, že nejste hloupá a kdyby to bylo poprvé, tak heroin nehulí doma na WC. Napište, rádi vám s tím pomůžeme. (myslím tím vás i vašeho přítele)