Akutni 11
Janotaj
Dobry de.Tentokrat se musim omluvit ja,nedostal jsem se na sit driv.Diky me neprilis srozumitelne psane formne,plno vecidostava pomerne jiny nadech nez tomu je ve skutecnosti.Ja i kamaradka jsme z Prahy a jestli dnes konecne navstivi vasi poradnu je opravdu jen ve hvezdach.Domluvene to ma,ale.....to uz mela i driv a ja v tom nic neudelam.stve me to ukrutne, ale nenadelam nic.Ozvu se jak se to bude vyvijet.Rozhodne zatim mnohokrate dekuji. Ps:je s podivem jak si clovek, uz takhle dost zamotany zivot, je schopen zamotat jeste vic a nadavat na nej, jak je posr...Lidi jsou hrozne nevdecny stvoreni. :) J.J.

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak dejte vědět, jak se to vyvíjí a zda kamarádka dorazila na domluvenou schůzku. o. s. SANANIM má v Praze více středisek (kontaktní centrum, denní stacionář...) a tak úplně nevím, kam je objednaná. Navíc já pracuji pro SANANIM pouze externě na této internetové poradně, takže se s ní ani nemohu v rámci jejího případného docházení do některého ze zařízení o.s. SANANIM potkat. Nicméně kolegům důvěřuji, takže pokud dorazí, tak se jí jistě dostane kvalitní péče. Jde jen o to, zda bude schopná a ochotná nějak spolupracovat, protože jak už jsem psala mnohokrát, pokud ona nebude chtít, tak s tím nikdo nic nezmůže. Uvidíme. V tuto chvíli pro ni už skutečně nemůžete víc udělat.