GABA
tazatel
Dobry den, mam takovy dotaz, vím ze GABA je uz nejaky cas zakazana, ale v pripravku Speed8 je podle slozeni obsazena. Mam takovy pocit, ze Speed8 je jen takovy obycejny kofeinovovitaminovy napoj, se slusnou propagaci. Je mozne, aby Speed8 obsahoval GABA? Dale mam jeste jeden dotaz: nekde jsem obevil, ze GABA je dobra na spanek, jinde je zase kombinovana s kofeinem pro povzbuzeni.... tak jak to vlastne je? PS: nebojte, nechci s GABOU experimentovat, jen mne to zaskocilo.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že speed 8 obsahuje to, co výrobce deklaruje. Jinak by se nemohl prodávat. I když se nejedná o lék, kde je složení velmi přísně kontrolované, ale jen o potravinový doplněk. I u takového preparátu je nezbytné, aby se skládal z látek, které jsou legální jinak by to prostě nešlo. Nicméně myslím, že má opravdu slušnou propagaci, která je mnohem lepší, než efekt směsi samotné. To je moje zkušenost, ale nenechchte se tím ovlivnit. :-) Ohledně toho efektu - ono je to vždycky složitější - jde tam o interakci, velikost dávky, ... Víte, když bych se to pokusil přiblížit - ono spojení stimulační látky a malého množství látky s tlumivým efektem často člověka povzbudí, zbaví jej únavy a udrží stimulaci v příjemné úrovni, nevyvolá takový ten agitovaný neklid. Stačí? :-)