mushrooms
polly's chair
kamosh mi nabidl ze mi z vikendove skzne da nejake houbicky...rada bych je zkusila, ale nejsem si jista o jejich ucinkovani a tak, precijenom kdyz si da clovek brko tak tak 5 hodin (kdyz je sou kvalitni loziska) huci a pak je to celkem dost oukej i bez velkejch panenek a muzse jit v klidu domu, ale s tema houbickama nevim..nevim jestli si je vezmu letos nebo az za rok, ale nejakej trip bych na nich zkusit chtela, ale nevim jak presne ucinkujou a tak a nechci si zas dat neco o cem vim velky klulovy, ze...

Odpověděl: Jakub Minařík
Je dobře, že píšete dříve, než si dáte něco o čem víte "velký kulový". Spousta lidí to dělá opačně a mně váš přístup se jeví rozumější. No, osobně bych vám doporučil zkusit si o lysohlávkách něco přečíst - můžete na našich stránkách (sekce halucinogeny) nebo se podívejte na www.biotox.cz. K vlastní intoxikaci: Jak to bude probíhat je těžko odhadnout. Je to silný halucinogen. Může se stát, že se z intoxikace prostě neproberete duševně zcela zdravá. Klíčový je set a setting a důkladná příprava. Existuje taková kniha od Alperta a Learyho, která je jakýsi návod pro přípravu k takovým intoxikacím. Doporučuju si to přečíst a pak ještě jednou promyslet, jestli do toho fakt chcete jít. Rozumné je se na to vykašlat. Ale to jistě víte. Kdyby byly jěště nějaké dotazy, ptejte se. :-)