proč
Míša
Už rok beru piko a ted se mi po tydeni abstinenci objevili ba jazyku a v krku bolaky a jazyk mi otekl poradte mi co stim

Odpověděl: Jakub Minařík
No, mohla by to být nějaká alergie, infekce, ... On si takové věci člověk při braní moc neuvědomuje, resp. nevnímá je. Já nevím jak moc je ten otok vážný. Mohlo by pomoci něco kloktat (řepík - koupíte ho v lékárně). Na straně druhé - může to být i něco vážnějšího, takže - pokud problémy přetrvávají a nezmizí, doporučoval bych navštívit lékaře. Jinak je dobře, že abstinujete a měla byste vědět, že pervitin vás vašich problémů nezbaví. A napište, jak se to vyvíjí.