Vážím si...
Leni.c.a
vaší rady.Všechen fet jsem si dala včera a dnes jsem čistá...tedy ještě moc ne , menší dojezd ale zvládám to..Snad to zvládnu i zítra, pozítří...napořád.zatím nejsem ve stresu, dělám jen to co mě baví.Ale díky, moc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Není zač. Jen vydržte. Dojezd odejde stejně, jako přišel, nemějte obavy. :-) Zvládnete to. Dost jezte a pijte. Pomáhá to. Zkuste si dáte nějaké vitaminy, usnadní organismu dát se dohromady. A připravte se na to, že budete pár dní bez energie. Je to normální, mozkové mediátory, které se vylučují vlivem pervitinu jsou vyčerpané a je potřeba aby se doplnili. Bude to chvíli trvat. Pár dní. Pak se stav normalizuje. Jestli mohu mít doporučení: vyhýbejte se místům a lidem, kteří mají a nebo mohou mít u sebe drogy. Přímé nabídce se špatně odolává. Zkuste dělat věci, které vás baví. Pokud takové jsou, tak je to prima. A jste skvělá. Blahopřeju! A napište, jak to pokračuje.