detekce marihuany
Petr
Můj syn "prý" skočil s kouřením marihuany asi 22.8. 2005, 13.10.2005 byl na testu moči v K-centru a byl pozitivní. Je to možné? Kde a jak se dá zjistit kdy opravdu skončil (naposledy jí kouřil?). Dá se nějakým způsobem toto zjistit? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Nedá se přesně zjistit kde a kdy, dá se samozřejmě odhadnout kdy - to umí toxikologové, ale je to záležitost, která stojí tisíce. Jinak co se týče termínu, kdy hulil na posled - myslím, že se dá s jistotou tvrdit, že to určitě nebylo 22.8. Konopí sice vydrží v testech někdy dlouho, ale přece jen - i ten měsíc je vyjimečná doba, po které je najisto moč čistá. Měli ji čistou i ti, kteří hulili denně několikrát, dlouhou dobu, ... Myslím že syn hulil naposledy tak před týdnem až 14 dny. Víte, jen mě napadá, že na tlak nehulit, může syn zareagovat také tak, že začne užívat něco, co je méně snadno detekovatelné, nebo je to legální (alkohol) a mnohem horší, tedy více nebezpečné (to se týká i toho alkoholu). Nebo tak, že se pokusí s močí manipulovat, ... Já tím nechci říci, že byste měl synovi konopí tolerovat, jen mě napadá, že je to složitější a může to mít i jiné dopady, než že ho donutíte nehulit. Tak buďte opatrný. A kdyby bylo třeba, klidně napište. P.s. Dotaz jsem skryl, aby ho náhodou syn nepoužil jako návod.