jsem závislá?
cora.
Dobrý den, prominte, ze otravuji s blbostma... Našla jsem tuhle stranku náhodou, nebo možná jsem ji podvedome hledala. Byla jsem 2 roky s klukem,který seděl za distribuci drog a sám taky bral.poznala jsem ho když ho pustili, to se mi blížilo k 18-náctinám.Po půl roce našeho vztahu jsem zjistila, že stále fetuje.Přišlo to, co udělá mlada, blbá a zvědava holka-začala jsem taky. Přítel se musel jit na můj popud léčit, bylo to s ním horší a horší. Když se vrátil po čtvrt roce, rozešli jsme se. On odjel do Anglie pracovat, a nyní je čistý. Já zůstala doma, dostala se na vysokou, ted je mi 21 a stále šňupu pervitin. Nijak mi to nezasahuje do života, nikoho tim neobtěžuju, netrapim rodinu, nezanedbavam školu... ale nemužu přestat, vlastně ani nechci. Nemyslim si, že jsem nějaký závislák. Přes týden chodim do školy a zároven po škole pracuju. Ale jakmile přijde víkend už to jede... Před rokem jsem brala i ve škole a přes týden, ale teď už jen o víkendech. Zajimalo by mě co si o tom myslite. Myslite, že bych se sebou měla něco dělat? Že jsem třeba v haji nebo tak? Ja si osobně myslim že ne, ale zajimal by mě odborný názor. Nikdy bych do sebe nenacpala něco jako je heroin, to musim upozornit! Nekouřím marihuanu, neberu extáze. Jen si místo alkoholu dávám čáru peří. Je to moc špatně??

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že byste měla být dosti opatrná. Nejsem sto určit, zda se jedná o závislost, rozhodně k ní ale nemáte daleko. Myslím, že byste s sebou něco dělat měla. Pokud se vám to vymkne, tak myslím VŠ nedostudujete, ... Takže bych doporučil pervitin začít radikálně omezovat, resp. snažit se přestat. Myslím, že to ale nebude úplně jednoduché. Kdybyste v tomhle ohledu potřebovala pomoci, tak stačí napsat. Koneckonců, napsat můžete, i když se rozhodnete nepřestávat. Rád si s vámi o tom budu povídat.