thc v moči
včelička
Vcera mi delali testy na doping z moči,myslite,ze mi najdou travu,kdyz jsem hulila minuly patek??to je nejakych 12 dni zpatky..normalne nehulim, ale mela jsem jeste tyden pred tim a dva tydny pred tim.. jinak asi 2 mesice ne a predtim 11 mesicu nic..poradte..dekuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jisté riziko, že se na to přijde, existuje. Při takové intenzitě užívání by měly být testy negativní cca do 14 dnů, takže je možné, že se po 12 dnech mohou stopy THC objevit. Nicméně je taky možné a myslím, že je to i pravděpodobnější, že budou negativní a bude vše v pořádku. Ta doba, kterou uvádíte od posledního užití marihuany, je přesně na té hranici, kdy se to dá těžko odhadnout. Možná je v takovémto případě, zvlášť když sportujete, nejspíš Vám na tom záleží a víte, že Vám čas od času mohou udělat dopingové testy, se marihuaně vyhýbat. Chápu, že zrovna marihuana není látka, která by mohla podpořit Vaší výkonnost při sportu a že se nejedná o nějakou vysoce rizikovou látku, která se zneužívá sportovci a že dělat dopingové testy zahrnující i test na THC je poněkud sporná záležitost, ale prostě se to tak v tuhle chvíli dělá - tak je potřeba to respektovat. Přeji hodně štěstí.