Jde přestat s trávou
Květoslav Veliký
Jak mam přestat hulit každej den trávu? Když si ráno totiž řeknu, že ten den nebudu kouřit, tak odpoledne stejně zjistim, že beztak neni co dělat a jdu schánět špeky. Kromě toho, že to navozuje dobrej pocit, tak to hulim nejspíš proto, abych "zabil čas". Určitě mi poradíte, ať začnu něco dělat. Třeba sport a apodobně, ale ať se pokouším o cokoliv, tak mě to nezabaví tak dobře jako joint. Anebo mi ta činnost přijde zábavná pouze, když jsem pod vlivem marihuany. Mohl byste mi prosím poradit, co mám udělat proto, abych každý den nekouřil marihuanu? Vím o jejich chronických účincích, takže bych se rád psychické závislosti na marihuaně zbavil. Za zodpovězení dotazu předem děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Přesta hulit do trochu práce. To máte pravdu. Možná klíčové je to, že nic neděláte, resp. se vám nechce, vlastně by se možná i chtělo, ale když ono to nebaví, ... to máte pravdu. Zkuste to takhle: - v první fázi hulení jen omezte, třeba na obden - v ty dny zkuste něco dělat; počítejte s tím, že vás to nebude úplně bavit, ale ono se to podá, dá to trochu práce - až tuhle fázi zvládnete, tak teprve přestávejte hulit úplně - asi byste měl být opatrný, abyste místiö hulení nesáhl po alkoholu; bylo by to možná horší, než kdybyste hulil dál - napište, jak se daří, zkusíme vám s tím pomoci