Re:Poradna,Léčba?
Jakub K
Konkrétně jsem z Ostravy... Jsem teďka 4 dny čistý - dneska jsem tak nějak rozchodil detoxikaci, ale už jsem si na ty 4 dny utrpení zvykl. Podstoupil jsem je už tolikrát. Problém je pak vždy ten, že vpodstatě neznám nikoho jiného než ostatní heráky a nemám co dělat - a vždycky když člověk uvidí drogu před sebou... ZvláŠtě když na ni předtím faral... Pravě proto hledám nějakou pomoc co nejdříve jelikož vím, že pokud se začnu scházet se svýma známíma skončím v tom do týdne zase.

Odpověděl: Bára Orlíková
V Ostravě se můžete obrátit na Kontaktní centrum Renarkon, Mariánskohorská 1328/29, Moravská Ostrava, tel 596 638 804. Tam se můžete poradit, co by bylo v tuhle chvíli pro Vás nejlepší - myslím, že by stálo za to absolvovat nějakou ambulantní léčbu. V KC budou mít větší přehled o službách, které jsou v Ostravě a okolí dostupné. Máte pravdu, že pokud se budete setkávat s lidmi, kteří berou, tak je to pro Vás hodně rizikové a nejspíš to skutečně povede k tomu, že se rozjedete znovu. Vím, že je to pro Vás těžké, ale zkuste se těm známým, co berou, vyhnout. Máte za sebou první krok a byla by škoda, když už uvažujete o té léčbě, si teď dát a pak muset se vším začínat od zase znova. Prvních pár týdnů Vás prostě myšlenky na drogy a chuť si dát budou pronásledovat, s tím se musí počítat. Ale pokud to vydržíte, tak to bude postupně ustupovat a bude to stále méně intenzivní. Držím palce a přeji hodně štěstí. Když by byl nějaký problém, tak klidně napište.