LSD
Marta
Dobrý den, mám syna 21 let vždycky jsme si mysleli že je v pohodě, občas kouřil trávu chodil do práce takový normální kluk, před 10 dny si vzal 4 dávky LSD najednou od té doby změnil chování, nekomunikuje, je jako úplně mimo, nikam nechce odvéz poraďte mi prosím jak máme postupovat chtěli by jsme mu pomoc, stále se jen usmívá a začal trochu vyvíjet domácí teror, nenechal nás v noci vyspat teď se to trochu zklidnilo, ale nevíme co dál.Každý den mu píšu dopis neodpovídá ale čtě je.

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi bych doporučoval kontakt s psychiatrem. Vzhledem k tomu, jak se syn chová, tak se zdá, že intoxikace neodezněla úplně bez následků. Bylo by proto moudré, kdyby syna viděl psychiatr a ten eventuelně navrhl další postup. Kontakt na psychiatra ve vašem okolí bohužel neznám, jistě by vám poradil váš praktický lékař, event. zkuste využít níže zmíněný kontakt. Kolegové vám jistě poradí, ev. najdou nějaké jiné řešení. Klidně se na mě můžete odvolat. K - Centrum, Centrum protidrogové prevence Velké valy 995, 28802 Nymburk Telefon: 325514424, 606936212