Odkaz pro : Dr. Minarika
Betty
Odkaz pro : Dr. Minarika Dobry den, zajimala by me otazka: Jiz rok se muj manzel leci na psychiatrii s depresi a uzkosti.Byly mu predepsany leky Espirital 30 a Zoloft 50mg.Pravidelne je uziva kazdy vecer.Zaroven je vsak pravidelnym kurakem marihuany.V poslednich dvou mesicich kouri vyrazne vice, hlavne vecer a to soucasne s uzivanim vyse zminenych leku.Je agresivnejsi, nespolehlivy a stava se, ze na domluvenou schuzku prijde o 13hodin pozdeji a to bez jakehokoliv vysvetleni, natoz aby si toto jednani vubec uvedomil.Zajimalo by me do jake miry muze uziti techto prasku a soucanse koureni marihuany ovlivnit jednani a ziti s takovymto clovekem v jedne rodine. Dale bych se rada zeptala na nasledujici.Pokud manzel hlida nasi dvouletou dceru ceho bych se v tomto pripade mohla obavat? Predem dekuji za Vasi odpoved a rady.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, z toho co píšete soudím, že kombinace těch léků s konopím mu přinejmenším neprospívá. I když agresivita bývá spíše spojena s užíváním alkoholu. Ale podle toho co píšete, tak vzhledem k alkoholu bude úplný abstinent. Jeho jednání je výše zmíněnou kombinací velmi pravděpodobně negativně ovlivněno. Co se týče té péče o dceru - no asi bych mu jí nesvěřil. pokud si moc neuvědomuje a nevnímá co dělá, tak je to asi složité. Možná bych trval na tom, abych se společně s ním sešel s psychiatrem, který ho má v péči, abych měl jistotu, že to je v pořádku. Nu, kdyby byly ještě nějaké dotazy, klidně se ptejte. :-)