Ahoj drogova poradno, precetl jsem si o Vas v MF DNES, kde se zminovali o Mouse, tak me chytila zvedavost si ji taky zahrat. Mimochodem, podarilo se mi ji dohrat:-) Myslim si, ze internetova poradna, kterou provozujete je skvela vec pro lidi kteri v tom litaj, i kdyz asi mizive procento se opravdu vyleci. Bohudik (bohuzel) patrim k osobam s velkou silou vule a nedela mi nejmensi problem jakoukoliv drogu odmitnout, a proto nejsem moc tolerantni k tem co je berou. Dle meho nazoru je toxikomanie nemoc vule a da se jen velmi tezko lecit. Nehodlam nijak ve svem zivote pomahat a podporat drogove zavisle, ale Ti kdo to delaji si zaslouzi muj obdiv. At si jeste nekdo dovoli rict, ze neposkytujete dostatek informaci!!! At se Vam ve Vasi praci dari!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Děkujeme za pochvalu. A k té mouše - málokomu se to podaří dohrát :) Jinak chápu Vaše postoje a názory, ale mám potřebu říct, že drogy nejsou nemoc vůle. Tak jednoduché to není, hraje v tom roli příliš mnoho faktorů, aby se to dalo takto shrnout. To, že se drogová závislost špatně léčí, to máte pravdu, ale nemožné to není a těch lidí, co se jsou schopni drog zbavit, není zas tak málo, jak by to mohlo vypadat. Doufejme, že na tom máme taky nějaký podíl :) A díky za podporu.