Praktický lékař
lucy
Po naší poslední komunikaci jsem onemocněla a na pracovní neschopnosti jsem až doposud.Tehdy jsem Vás napadla neprávem,že z Vaší strany nepadlo žádné konkrétní řešení,kontakt či tel.Přijměte prosím mou omluvu za tento výpad proti Vaší osobě,prosím ještě jednou se Vám omlouvám.Do této situace jsem se dostala naprosto sama,vědoucí všech následků, které budou zákonitě následovat a prohlubovat se.Byla jsem natolik zoufalá a rozhodnuta odborníkovi jako jste Vy říci celou krutou pravdu kterou bych vůbec nikomu jinému nesvěřila naopak bych to všem i nejbližším lidem zapřela tj.i manželovi,velice dobrým známím atd.Svému obvodnímu lékaři kterého nyní navštěvuji jsem též nebyla schopna odhalit celou pravdu, zmínila jsem se pouze o své rodinné situaci která mě velmi deptá,nemohu spát,nejsem schopna se na nic soustředit tím pádem nepodávám ani standartní výkony.Předpsal mi Rivotril a co dál to nevím.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pročítal jsem si všechny dotazy, které jeste posílala, resp. ty, které jsem našel. Podle toho, jak se s problémem vyrovnáváte, tak bych soudil, že by možná stálo uvažovat o nějaké sofistikovanější intervenci, než návštěvě praktického lékaře a střídání léků ze skupiny benzodiazepinů. Ohledně možnosti, jak postupovat stále platí možnost kterou jsem nabízel. I když se mi jeví, že by možná stálo za úvahu zkusit nějakou odvykací léčbu a ústavní detoxifikaci, ale to jsem myslím psal. Jinak Rivotril není krok správným směrem. Spíše naopak. No, napište, pokud byste stála o nějaké sofistikovanější řešení. P.s. Jinak omlouvat se nemusíte, Nejste v lehké situaci a tak to člověk prostě nemusí zvládnout.