marihuana - tráva
Táta
Dobrý den. Můj syn navštěvuje 9. třídu základní školy. Jeho třídní učitelka mě upozornila na změnu chování mého syny s tím, že si myslí, že by to mohlo mít spojitost s kouřením takzvané trávy. Syna jsem se zeptal a přiznal se mi, že to parkrát zkusil. Nachází se v královéhradeckém kraji na Náchodsku nějaká poradna kam bych se synem mohl zajít? Případně jak dále postupovat? Nevím, jestli by bylo správné ho tvdě fyzicky potrestat a hlídat každý jeho krok. Už jednou jsme na toto téma spolu hovořili. Když se mi poprvé přiznal. Snažil jsem se to řešit domluvou ale jak se zdá nenese to ovoce. Vím, že to není záležitost týdne ale nepomůže někdy tvrdý radikální postup? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, vzhledem k věku syna bych doporučil kontaktovat nějakého odborníka. Pokud mohu mít dobré doporučení, tak zkuste kolegu, je dětský psychiatr a myslím, že je celkem dobrý a dosti rozumný. Poradí vám. Můžete se na mě klidně odvolat. MUDr. Martin Správka Samostatná ordinace lékaře specialisty - psychiatrie. Kontakt: Krásnohorské 672 547 01 Náchod Telefon: +420 491423342 E-mail: spravka@sendme.cz P.s. Kdybyste tenhle kontakt náhodou využili, tak prosím kolegu pozdravujte. Viděli jsme se naposled před pár lety. Omlouvám se, že jsem vás takhle zneužil a díky. :-)