Syn čichá Toulen
Ronald
Dobrý den,chci se Vás zeptat jestli je léčebna pro kluky kteří mají 17 let.Taky co máme dělat když náš syn čichá toulen a plyn do zapalovačů.Potřebuji poradit a zjistit kde mám syna nechat vyšetřit a taky pokud možno umístit.Děkuji Roman.Jsem z Jižní Moravy od Vyškova.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v rámci velkých psychiatrických léčeben většinou fungují také pavilony pro léčbu dětí a mladistvých. Kroměřížská léčebna určitě nebude výjimkou. Možnosti, které nabízí můžete zjistt přímo tam, na tel.573 314 215. Jinak co se týče "vyšetření" nebo spíše konzultace o celém problému, je ve Vašem okolí k dispozici několik ambulantních poraden, např. v Brně (Kontaktní centrum Podané ruce,Vídeňská 3, Brno, 639 00,tel: 543 249 343, nebo právě v Kroměříži (Husovo náměstí 229, Kroměříž, 767 01,tel: 573 331 386; 573 333 333). Zkuste nejdřív situaci probrat tam, možná ani nebude zapotřebí hospitalizace - je totiž pravda, že nedobrovolná hospitalizace bývá méně účinná než dobrovolný ambulantní kontakt, ale to je třeba všechno zvážit. Pokud by Vám žádný z těchto kontaktů nevyhovoval, napište bližší lokalizaci, kde by mělo zařízení být.