pervitin
Andy
Tento týden je to 4 roky co uz neberu. Pichala jsem si 2,5 roku. Behem tech 4 let - anorexie, deprese, prejidani, bulimie, tedka momentalne uzkost chute na jidlo a prejidanii. Bohuzel s pervitinem my bylo az moc fajn, za cele 4 roky sem se uz necitila tak dobre jako tenkrat..bojim se ze takhle zustanu nadosmrti, beru 3 mesice sertralin, chodim k psychologovi moc mi to nepomaha, potrebuju nejakou pomoc, nevim si uz rady a tak propadam do depresi.. Dekuju moc.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je jasné, že pokud jste od doby braní měla tolik problémů, je hodně snadné vzpomínat na pervitin v dobrém. Určitě jste ale měla dost dobrých důvodů, proč tenkrát přestat, jenže člověk si často po nějaké době selektivně pamatuje jen to dobré - v tomhle případě bohužel. Je určitě dobře, že chodíte k odborníkovi, píšete že k psychologovi, ale léky Vám pravděpodobně předepisuje psychiatr, ne? I styl psychologů a psychiatrů je různý, takže jestli máte pocit, že jeden Vám nepomáhá, bylo by dobré mu to říct, promluvit si o tom, co se na sezeních děje, případně ho změnit za jiného. Možná by stálo za to zabývat se také víc poruchami příjmu potravy, které jsou nejspíš Vaše důležité téma a tradičně jsou často spojené s depresemi a hodně zatěžují psychiku. Zkuste se spojit s odborníkem, zabývajícím se přímo těmito problémy, je možné, že se tím vyřeší postupně i další Vaše nesnáze. Tozhodně to ale nevzdávejte, zkuste si vzpomenout, proč jste před lety s pervitinem skončila a o co všechno byste přišla, kdybyste s ním znovu začla.