extaze
piopel
Dobrý den, chtel jsem se zeptat jaké poškození mozku muze clovjek mit po extazich, napr. dejme tomu po 5 najednou. Ja mam jakoby od prostredku hlavy nad celem, do pusy mi jde hořky pocit. Je to uz mesic a neco a porad se toho nemohu zbavit. Co by to mohlo byt? Mam nekam zajit? ale zase, tam se me budou ptat a po cem a kdesi cosi, nemohly byste mi rovnou poradit kam přímo zajít, kde mě nebudou vyslíchat jak.. a koukat na me jak na...?

Odpověděl: Jana Justinová
Myslím, že platí to, co Vám psal MUDr. Minařík před časem - jestliže to nemizí, měl byste vyhledat nějakou odbornou péči. Může to být spousta věcí, včetně neurologických nebo psychických problémů. Pět extází je celkem dost, takze bych to nepokoušela. Musíte ale počítat s tím, že pokud nenarazíte na osvíceného lékaře, je dost pravděpodobné, že na Vás bude koukat trochu divně. Osobně bych doporučila buď praktického lékaře, pokud máte nějakého, kterému důvěřujete, protože ten Vás může poslat na všemožná vyšetření, nebo neurologa. pokud máte někde ve svém okolí AT poradnu, nebo K-centrum, zkuste se tam telefonicky informovat, jestli nemají nějaký osvědčený kontakt. Nebo zkuste napsat odkud jste, mohli bychom se pokusit Vám někoho konkrétního doporučit.