MUDr.Jakub Minařík
Zoly
Ahoj Jakube ! Nepochybuji o tom,že si na mě pamatuješ,přesto-že je to už zase skoro rok,co jsme spolu byli naposledy v kontaktu.Už jsem s přestávkami s Vámi ve spojení tolik let,že mám pocit,že mě dobře znáte,atak se mi nechce se ani obracet jinam se svojimi starostmi,ikdyž mi je strašně trapně neustále otravovat a přiznávat tak opět svou prohru.Vždycky jste mi strašně pomohli a věř,že mě strašně mrzí,že vždy po tak tvrdé práci na mě samotné se zase za nějaký čas vrátím spět na té mé cestě a veškerou Vaší i mojí snahu o čistotu mé duše tak spláchnu během jediného momentu.Vím,že by jste celý tým byli raději,kdyby se Vám Vaši klienti nevraceli,nechtěla bych aby jste si díky mě mysleli,že Vaše práce nenese žádné výsledky,nebo,že jste mi dostatečně nepomohli,protože to tak není.U Vás a to jen díky Vašemu jednání jsem vždy našla sílu bojovat a hlavně si znovu věřit. No abych se dostala k věci…před tím rokem jsem na tom byla blbě,brala jsem 4g perníku.Začala jsem chodit na motivačky a postupně snižovat a během krátké doby se mi jako zázrakem podařilo vysadit úplně.Nebylo to jednoduché,ale zvládla jsem to.Stále jsem byla v kontaktu se Silvií,ke které jsem chodila na individuály.Po nějaké době jsem přestala docházet úplně,kůli pracovnímu vytížení.Skoro 9 měsíců jsem byla čistá.Kromě jednoho dne,kdy jsme seděli parta venku a někdo ubalil špeka a já když koloval jsem aniž by mi to došlo si potáhla.Jo zvyk je železná košile… Nicméně před měsícem jsem si dala zas perník a od té doby asi 3x.Vím,že oproti mému dřívějšímu braní to nic není,ale mám strach ( protože to nechci ),že se zase nějak rozjedu.Už nevím co mám ze sebou dělat.Určitě zase navštívím motivačku,vím že kontakt s Vámi mi vždy pomohl.Mám strašnej strach.Přitom pokaždé když jsem byla čistá jsem přerušila všechny kontakty s lidma co berou,prodávaj atd.,vyměnila tel.číslo a přesto se v mojí blízkosti vždy oběvil někdo nový.A to nikam nechodím.Na žádné párty,do hospody,většinou se seznámím přes někoho aniž bych tušila že v něčem jedou,nebo při venčení psa.Přijde mi,že mi je ten život na jedech už souzenej.Nechci se vracet tam kde už jsem tolikrát byla.Dneska už vím,že dokážu přestat když chci sama doma,jen za pomoci docházení k Vám.Jsem fakt ze sebe samé zoufalá.Asi se mi nedá nic poradit co ? Děkuju a ahoj Zoly

Odpověděl: Jakub Minařík
No, na druhé straně k tvému zoufalství - před rokem jsi psala, když jsi byla na tom o dost hůř. Takže to, že píšeš, po tom co sis dala 3x je skvělý a je to rozhodně pokrok. Kontaktů s lidma co berou se člověk úplně neubrání a pak se stává, že člověk relapsuje. No ale když to dokáže hned zastavit, tak je to prima. Takže: Stav se za Silvií. Motivačky pořád fungujou. A tak mě napadá: Vždycky relapsuješ nějak touhle dobou, že jo? Možná by stálo za to uvažovat, jestli náhodou netrpíš třeba depresí, možná by ti nějaká antidepresiva pomohla se stabilizovat a méně relapsovat. Možná, že když půjdeš za Silvií a dojdete ke stejnému závěru, tak se ozvi, máme smlouvu s pojišťovnou a tak ti můžu zkusit napsat nějaké léky, které by ti mohly pomoci. Držím palce a nevzdávej to. Zas tak zlé to není. P.s A napiš, jak se to vyvíjí. :-)