Kde a jak léčit alkoholika
Katrinka30
Nevím si rady a potřebuji poradit,kde a jak se dá léčit alkoholik.Ambulantní léčení není možné.Nebyl by dohled a s pitím by se pokračovalo dál.Jsme ze Šumperska

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud nepřipadá v úvahu ambulantní léčba, je pak alternativou psychiatrická léčebna (ideálně se sepecializovaným oddělením pro problémy s alkoholem, které má většina léčeben), někdy je možná léčba i na některém oddělení v nemocnici. Přeci jen, Praha je od Šumperka dost daleko, takže bych Vás odkázala na AT poradnu (ambulantní služby pro problémy s alkoholem a drogami) v Zábřehu, kde budou mít jistě lepší přehled o nabídce péče ve Vašem okrese. Kontakt je: Školská 13, Zábřeh, 789 01, tel: 583 411 946