tech. konopi
konopnymag
Dobrý den, odpovídám formou dotazu na dotaz o tech. konopí. echnické konopí se da koupit na www.konopa.cz jeho pestovani je legalní. Jen při poli nad urcity rozmer (cca 3*3m) se musí jako u vsech rostlin nahlásit. Je skoda ze v dnesni dobe je na konopí nahlíženo jen jako na zdroj marihuany. Je totiž všestraně využitelné. Více na www.hemp.cz a www.konopa.cz PEACE

Odpověděl: Bára Orlíková
Samozřejmě má konopí i mnohé jiné formy užití a často velmi užitečné krom toho, že slouží k "výrobě drogy". Nicméně k tomu, aby člověk neměl potíže se zákonem je pro technické účely nutné pěstovat konopí pouze s určitými parametry (minimální obsah THC, který nesmí překročit 0,3) a musí mít vystaven o koupi semen a o jejich kvalitě certifikát. Ten může sloužit pak i k tomu, aby dotyčný dokázal, že konopí nepěstuje za účelem výroby drog. Rostliny jsou pak jako psychotropní látka nevyužitelné, protože obsah účinných látek je skutečně minimální. Kde se dají semena s takovýmto certifikátem získat jsme ovšem nikdy nezjišťovali a ani to není zrovna záležitost, kterou bychom měli v náplni práce. Předáváme tímto Vaše odkazy na web, nicméně s tím, že s obsahem webu www.hemp.cz nejsme zcela srozuměni a necháváme na úvaze návštěvníka těchto stránek, jaký si udělá názor na některé ze zveřejněných témat, které se ne vždy týkají pouze technických produktů z konopí.