prosba o kontakt
jan
Vazeny pane Mudr.Minarik, Z duvodu velke zaneprazdnenosti(rekonstrukce maleho domku) jsem se dostal k pocitaci az dnes.Psal jsem o me situaci 16.9.Jsem z Plzne a za jakykoli kontakt na dolecovaci centrum v tomto meste budu opravdu vdecny.S mou milou zenou jsme se totiz prestehovali zacit kompletne znovu.Ja samozrejme jiz abstinuji vice nez 3 roky.Predem dekuji.S pozdraven jan

Odpověděl: Jakub Minařík
Tady máte 2 kontakty. Ten první je čistě křesťanská organisace, kde víra je součástí léčby. Úplně poslední kontakt je pro jistotu, kdyby oba mé kontakty selhali, kolegové z KC vám pomohou najít nějakou vhodnou alternativu. Tak držím palce. :-) Teen Challenge Jateční 1, 301 52 Plzeň Kontaktní osoba: Gustav Černý Telefon: 377 267 616, Fax: - CPPT Plzeň Plachého 6, 301 00 Plzeň Kontaktní osoba: Ludmila Joanidisová Telefon: 377 220 325, Fax: - K-centrum Plzeň Havířská 11, 301 00 Plzeň Kontaktní osoba: Mgr. Dana Šedivá Telefon: 377421374, Fax: 377421034