technický konopí
Maria DiCanna
ahoj, chtela bych se zeptat kde bych sehnala semínka tech.konopí?chci si je pěstovat jen na ozdobu.letos mi ukradli 15 min. dvoumetrovejch kytek,tak příští rok až mi to zase ukradnou a zahulej tak budou mít po prdeli.v normálním květinářství je mít asi nebudou nebo jo? a ještě by me zajímala jedna věc.nekde sem četla, že 1 kapka LSD by stacila na 1000 lidí. to je nějaká blbost,protože na párty si kámoš nechal kápnout na jazyk a neumřel ani nebyl předávkovanej...tak jak to teda je? děkuju a mějte se fajn

Odpověděl: Jakub Minařík
Bohužel, kde sehnat technické konopí fakt netuším. Asi se budete muset obrátit na nějakého obchodníka se semeny, mohl by vědět. Ale jinak vám opravdu neporadím. Ohledně toho LSD - ono je skutečně velmi potentní, takže by pro 1000 lidí mohlo na nějakou úplně minimální intoxikaci stačit množství řádově menší, než 1 gram (spočítal jsem to někde mezi 0,05 gramu a 0,3 gramu). Teda, pokud dobře počítám. Byl bych nerad, kdyby někdo použil moje čísla do nějaké publikace a nebo pro určení dávky. V praktické matematice jsem nikdy nebyl až tak dobrý a tenhle výpočet jsem si křížem krážem neověřoval. To že kamarád LSD užil ve velikosti 1 kapky neznamená celkem nic, pokud neznáme koncentraci LSD v roztoku (LSD jsou normálně krystaly). Jestli by kapka mohla obsahovat tolik LSD, aby způsobila intoxikaci 1000 lidí, nevím, ale dalo by se to spočítat. :-) Stačí?