Kde mám nechat léčit syna od závislosti na pervitinu
Lads
Chci nechat léčit syna na závilsosti od pervitinu a nevím přesně jak mám postupovat a ve kterém místě by ho měl k léčení přihlásit . Bydlím nedaleko Brna a syna jsem k léčbě přesvědčil. S pozdravem Ladislav

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejlépe bude, když se obrátíte na sdružení Podané ruce, které provozuje v Brně několik zařízení pro prevenci a léčbu drogových závislostí. Na stránkách www.podaneruce.cz naleznete kontakt na jejich Kontaktní centrum, kde si můžete domluvit konzultaci (nejlépe společně se synem) a kde by Vám poradili ohledně nejvhodnějšího typu léčby, případně pomohli léčbu zprostředkovat. Záleží na mnoha okolnostech (jak dlouho syn drogy užíval, kolik mu je, jaký je jeho zdravotní stav apod.), pro někoho se jeden typ léčby hodí, pro jiného je zas vhodnější jiný typ péče. Existují varianty ambulantní léčby nebo pobytové, rozdíly jsou v délce léčby a režimu léčby. Adekvátní výběr zvyšuje efekt léčby a šanci na úspěch. Přeji Vám i synovi hodně štěstí.