problém
pastelka
Nedávno se mi stalo, že mi našli v krvi nebo v moči...to nevím, z čeho se ty testy dělají...nepohybuji se v těchto oblastech. xxxxjednotek...metylgetafeta...nevím přesně..ale bylo mi řečeno, že je to pervitin. Ty jednotky můžu přesně zjistit. Problém byl ale v tom, že já jsem nic nevzala, nesháněla ani nekupovala. Jediný způsob a ten byl taky hodně nepravděpodobný byl ten, že mi to někdo dal. Nevím jak...ani proč..Ale taky mi bylo řečeno, že takovou dávku, by mi nikdo nedal, že by ji radši prodal. Nenapadá mě žádné řešení, jak bych k tomu mohla přijít. Vyloučila jsem i teorii, že v určitém stupni těhotenství se prý vylučuje nějaká látka tomuto podobná (někdo říkal). Zajímalo by mě, jakému množství na gramy odpovídají ty jednotky a taky jestli je možné, že by mi to někdo bez mého vědomí mohl dát a jak? Nebudu radši líčit to, že jsem díky nějakýmu dobrákovi málem umřela. No ale pořád mám teorii, že se mi to v těle vytvořilo samo, je to možné? Kamarád z chem. lab. říkal, že ne. Že by ty testy pak byli na nic. Opravdu tady téhle problematice vůbec nerozumím. Takže respektujte mé případné hloupé dotazy. Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
V těle se metamfetamin rozhodně sám vytvořit nemůže. Mohou se někdy mýlit testy, záleží, zda nález konfirmovali - pokud ano, tak je výsledek také na 100%. Přepočet o jakou dávku se jednalo, mohou udělat jen toxikologové, resp. já to neumím a neznám ve svém okolí nikoho, kdy by tenhle zpětný odhad u pervitinu uměl. Co se týče teorie že vám to někdo podal bez vašeho vědomí - to je možné, mohla jste drogu požít v nápoji, nebo potravě. Tu a tam se takové vtípky dějou. Teorii o tom, že by to raději prodal nepovažuji za nijak pravděpodobnou. Pokud se někdo rozhodl udělat vtípek a měl dost pervitinu, tak vám ho klidně mohl nasypat do pití, Má ho dost, a tak neškudlí. Pokud jste měla typický průběh intoxikace tak můžete snadno dopátrat dobu pravděpodobného užití. Možná pak přijdete i na to kdo vám to podal, resp. v jakém jídle nebo nápoji jste drogu požila.