TELEPATIE
Barry
Děkuji Vám za odpověď. Obávali jsme se i toho, že může jít o kombinaci obojího s následky, které se nedají předvídat. Nechci zde v plné šíři vše rozepisovat. Bylo by asi vhodné, kdyby jste mi mohl dát typ, koho kontaktovat. Děkuje: Barry PS: Jsme skutečně vděční za každou radu a pomoc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste se obrátit na občanské sdružení Šance pro Tebe, Štěpánkova 92, 537 01 Chrudim telefon + fax : 469 623 501, chtějte Mgr. Michala Zahradníka, můžete se na mě odvolat, pokud to dopadne optimálně, bude mít už přečtený mail, který jsem mu teď poslal a ve kterém je text vašeho dotazu z minula. Má myslím celkem dobře zmapované kontakty v regionu a dokáže vám někoho vhodného doporučit, ev. možná ho napadne i něco jiného. Každopádně, region má lépe zmapovaný než já a určitě bude uměnět někoho doporučit.