ahoj ted je na trhu novy smart drink od te same firmy (biocen) co vyrabi energy up, nazev je taky stejny jen s privlastkem eufory, je to na vyvolani dobre nalady... snese se to s fevarinem? chtel bych to vyzkouset

Odpověděl: Pavel Kubů
Fevarin predpokladam uzivate pri lecbe nejake psychicke poruchy. Vase zdravi tedy neni 100%. Reakce vasi psychiky na kombinaci ucinnych latek ve smartdrinku s antidepresivy tak muze byt i jineho charakteru nez ocekavane dalsi zlepseni nalady. Povzbuzeni zpusobene vysokym objemem prirodniho kofeinu muze u psychicky nemocneho cloveka vest ke vzniku uzkosti, vztahovacnych myslenek ci k jinak neprijemnym stavum. UpEuphory ma na etikete upozorneni, ze neni urcen pro deti, tehotne a kojici zeny, nemocne fenylketonurii, osoby s vysokym krevnim tlakem, srdecnim onemocnenim ci uzivajici MAO inhibitory nebo jiná psychofarmaka. Fevarin sice nepatri mezi inhibitory MAO, ale mezi psychofarmaka ano. Ackoliv se pri jednorazove kombinaci nemusi nic stat a vysledkem muze byt ocekavane zlepseni nalady, mel byste konzumaci UpEuphory radeji odlozit dokud se neuzdravite nebo aspon neprestanete uzivat psychofarmaka.