MAM STRACH
jirka
dobry den, mam velke trapeni. nedavno sem zistikl ze ma divka bere drogy, konkretne snupe kokain. rika ze jen obcas a bere to jakouplne normali vec a pomalu se divila ze mi to vadi, nejdriv sem se z toho uplne sesypal pac mi na ni opravdu moc zalezi. promluvil sem si s ni o tom jakoze nechci aby to delala protoze se tim nici atp a proste to vsechno sem i rekl a ona mi slibila ze prestane je mozny ji verit dyz to bere 3 roky jednou do mesice (podle ni, taky mi mohla lhat ale to snad ne)moc vam dekuju za odpoved jo a este jedna vec rikala ze to prej fetujou sechny modelky (ona toti sama je modelka) a sichni slavni ted vyjmenovavala spostu jmen je to pravda? nebo si jenom nasla zaminku aby si to svnstvo mohla nak branit

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, těžko říct, jestli opravdu všechny modelky a všichni slavní šňupají kokain. Pravda asi je, že je to v těchto kruzích běžnější droga než například mezi závislými na ulici. Má povzbuzující účinky, zahání hlad, člověk vydrží dlouho aktivní...to všechno jsou vlastnosti, které se např. u modelek oceňují. Na druhou stranu, i kdyby většina z nich opravdu kokain brala, není to ještě omluva pro to, aby ho brala i Vaše přítelkyně. Kokain má opravdu mnoho rizik a je úplně pochopitelné, že se Vám to nelíbí. V principu je možné, že jeden rozhovor byde stačit a Vaše přítelkyně všeho nechá, ale co když ne? Dali jste si nějaké podmínky, co se stane, když dohodu poruší? Měly by to být takové podmínky, které jste schopen dodržet (tedy jestli např. víte, že se s ní nemůžete rozejít, nevyhrožujte tím, protože pak Vaše slova budou ztrácet na váze...). Pokud byste se chtěl s někým poradit o celé situaci podrobněji, je možné navštívit nějakého odborníka - ráda Vám pošlu kontakty, když napíšete lokalitu. Také můžete zavolat na naši poradenskou linku na tel. 283 872 186.