vodnice
Cetla jsem clanek o vodnici na vasich strankach. Zakladala jsem si na tom, ze nekourim (tedy jako cigarety) a tohle me trochu vyvedlo z miry. Nejsem nejaky pravidelny kurak vodnice, ale stejne bych si nerada nicila zdravi... Chtela jsem se zeptat, jaky je v ni obsah dehtu a nikotinu . Moji pratele rikaji, ze se tam preci dava mene tabaku, nez se vykouri v cigaretach, takze je to mene skodlive - je to pravda? A jak moc je vlastne vodnice skodliva? Nejsou o tom nejake www stranky? Diky moc za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Vodní dýmka (doufám že to je ta vodnice, já měl tohle slovo doteď spojené jen s vodníkem ženského pohlaví :-) je samozřejmě méně škodlivá, než když kouříte tabák v cigaretách, ale zplodiny kouření stejně vdechujete. Ve vodě se odfiltrují především pevné součásti. Nevím, jaký je obsah dehtu a nikotinu v tom, co vdechujete, ale i kouř z vodní dýmky dehet a nikotin obsahuje. Nicméně, pokud vodní dýmku kouříte jen tu a tam, tak dopad na zdraví bude jen velmi malý. Na vašem místě bych se tolik neobával.