NEVYPLNĚNO
ANONYMNÍ
Ktera je nejnebezpecnejsi a nejmin nebezpecna droga pro lidstvo? Myslim ze za soucasny situace, kdy jsou tvrde drogy jako heroin, pervitin, kokain, atd.. zakazane, tak je nejnebezpecnejsi alkohol, uz tim ze je legalni a je to stejne tvrda droga jako heroin.. A nejmin nebezpecny je podle me THC. To ma sice take sva rizika,ale nejmin to ohrozuje uzivatele na zivote. Ptam se proto, ze jsem se o tom bavila s mamkou, ktera na to ma uplne jiny, temer opacny nazor tak jsme chteli nazor odbornika.. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
V zásadě máte pravdu. Z legálních drog je nejnebezpečnější alkohol a rozhodně patří mezi drogy tvrdé. Z těch ilegálních jsou nejrizikovější asi organická rozpouštědla, heroin, kokain, pervitin, durman, ... Konopí leží spíše na opačném pólu, tzn. patří spíše mezi látky méně nebezpečné. Soudím ale, že aby se to splnilo, musí uživatel konopí od ostatních drog, včetně těch legálních abstinovat. A to většinou neplatí. Kuřáci konopí pijí běžně alkohol a obyčejně také kouří cigarety. A cigarety zabijou asi nejvíce lidí, ...