jak to vysvětlit
Běžec
na třídní schůzku máma přišla,ale...Mě se ptala ředitelka co se děje u nás atak podobně a jestli užívá nějaký prášky.Mě máma řekla,že na ní lezla nchřipka a bylo jí blbě. jenže na mě se všěichni dívaj jak na úchyla. tejden sem rědši vypad ze školy, ale dýl nemůžu. je možný že si něco vzala před tou shcůzkou i když já se přímo neptám? Pořád se v tom babrám a na nic jinýho¨se nemůžu soustředit.Hlavně nechci křivdit. teď je ale maminka například v nemocnici a tam by na nějaký závislosti asi přišli . volal jsem na linku důvěry a tma se hned zajímali že sem doma sám atak podobně. Chci jít už do tý školy,ale jak se tam tvářit po tý ostudě. spolužáci mi volaj a tak podobně.

Odpověděl: Jakub Minařík
S tou ostudou si nedělejte starosti. Malá trvá týden, velká 14 dnů, pak lidi zapomenou. Nestresujte se tím. A to vysvětlení - víte, někteří rodiče jsou holt podivní. Učitelé jsou na to zvyklí a tak se zeptají a pak si s tím už nedělají starosti. Tak si s tím starosti taky nedělejte, běžte klidně do školy a když se někdo bude zajímat, tak mu odpovězte, že máma je taková zvláštní. A kdyby se ptali dál, tak jim řekněte, že je prostě zvláštní.