Crack
Matěj
Jak se pozná, že má někdo závislost na cracku? To jsem byl prvně já, kdo se ptal na crack, ... já beru tak 5x za týden, přibližně 2 měsíce, předtím méně. Já jsem si taky snížil dávky sám, když jsem chtěl, někdy jsem nebral taky týden, ale pak jsem to zas dohnal.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, závislost se poznává blbě. Většinou v tu chvíli, když už je pozdě. To co popisuje myslím, ještě závislost není. Ale máte k ní blízko. Měl byste to zastavit a to HNED. Jestli to necháte na zítra, tak nepřestanete. Kdyby to nešlo, napište. Pokud jste odněkud z Prahy a okolí, mohl bych vám nabídnout pomoc. Pokud jste někde zdaleka, zkusil bych vám někoho doporučit. Každopádně napište. P.s. Pokud se smím zeptat, hodně by mě to zajímalo - kde ten crack berete. Nezajímá mě ani tolik od koho a tak, ale jestli ho máte z nějakého rize soukromého zdroje, nebo je dostupnost široká pro hodně lidí, ... Ptám se proto, že crack se v Čechách zvlášť moc nevyskytoval a kdyby se tu objevil, byla by to hodně významná změna. A vzhledem k tomu, že se zajímám o stav drogové scény a vymýšlení pomoci pro lidi co berou, tak by se mi tahle informace dosti hodila. Samozřejmě, pokud o tom psát nechcete, stačí napsat ne. Pokud ano, budu s informací nakládat tak, abych vás ani nikoho dalšího neohrozil. Není to informace pro policii, ale pro lidi, kteří uživatele drog léčí, ev. se zabývají výzkum drogové scény, ... Díky.