Alkohol - pro pana Minaříka
Igor
Tak dneska to je měsíc, co jsem nepil. Ani kapku. A víte, jak to oslavím? Koupím si čokoládu a celou ji zfutruju :o) Mno, já vím, že není vyhráno, ale všechno se mi zdá jaksi růžovější, stouplo mi sebevědomí, že o sobě můžu zase rozhodovat, že jsem svéprávný, že se napít prostě NEMUSÍM, protože prostě NECHCI. Za vše, co děláte moc díky! Ať tak či tak, zase se ozvu, jak to jde. Igor

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak blahopřeju. Pít nemusím, protože nechci, je myslím ta správná věta. K ničemu se nenutíte, jen dáváte na jevo svůj postoj. A vzhledem k tomu, že jste na to přišel sám, tak myslím, že je to fakt na dobrý cestě. Takže ještě jednou BLAHOPŘEJU!!!! :-) A nemáte zač děkovat. Rádo se stalo. Já děkuju za to, že jste se ozval, že jste na tom dobře. Mám radost, že se daří. Tak znova napište. :-) P.s. Kdyby se něco dělo, třeba jste s příchodem podzima cítil smutek, ... Když takhle člověk popíjí stává se, že když přestane, tak se někdy vynoří deprese, která za tím byla schovaná. Takže kdyby se něco takového dělo, tak napište a netrapte se s tím. Protože se to dá snadno zaléčit, ale když se to neudělá, tak byste pak znova začal pít. Takže, držím palce a ABSTINENCI ZDAR. A jestě jednou, dotřetice: BLAHOPŘEJU!!!