3
HH
1)Drogová problematika ve velkých městech a na venkově - jaký je rozdíl a v čem? 2) V čem se u mladých lidí v součastné době projevují problémy mezi biologickým, psychickým a sociálním zráním a kde hledat pčíčiny? 3) Jaký je vztah mezi osobností mladého člověka a prostředím, v němž vyrůstá, zejména z hlediska drog?

Odpověděl: Jakub Minařík
1) V mnoha věcech, dostupnosti drog, spektru užívaných drog, .... Ve velkých městech je dostupnost obyčejně dobrá, na vsích kolísavá. Více najdete, když se podíváte na dostupné zdroje o stavu drogové scény. Podívejte se na www.drogy-info.cz, taky by mohli být studie na stránkách úřadu v Ústí n. L. a Pardubického kraje. V obou oblastech proběhli studie zaměřené mimo jiné na to, nač se ptáte. 2) To je velmi složitá otázka a odpověď na ní je nad rámec toho, co jsme schopni odpovědět. Odpověď najdete v knihách a časopisech, které se zabývají psychologií, pedagogikou, ... 3) Drogy jsou součástí lidské kultury a společnosti. Prostředí ve kterém žíjeme osobnost modifikuje, spoluvytváří. Víte, vaše dotazy jsou hodně obecné a vypadají jako otázky ke zkoušce (tzn. hledat byste měla sama). Adekvátní odpověď by byla několika stránkový text. Takové odpovědi jsou mimo naše možnosti.