drogy
Mám syna, kouří a pěstuje marihuanu je mu 27let . je ženatý má dvě děti i práci má která ho baví. Mám o něho velký strach Dříve o marihuaně přede mnou ani manželem nemluvil dnes o ní mluví stále,dokonce o kouření hašiše.Už jsme mu mnohokrát řekli že s ním nesouhlasíme,nevíme ale jak ho přesvědčit,že se pomalu ničí.Pracuje jako mistr zvuku v Bontonu ve Zlínských ateliérech.Je chytrý a úspěšný.Ale začal s tím už možná v17letech

Odpověděl: Jakub Minařík
Nechci tvrdit, že to nic není, ale pravděpodobně to syna nijak nepoškozuje. Dokonce tu informaci objektivizuje i jeho žena. Víte, aniž bych to chtěl nějak bagatelizovat - drogy z konopí (tedy hašiš a marihuana) patří mezi drogy s monohem menší mírou rizika, než např. alkohol, který patří mezi tvrdé drogy a je velmi rizikový. Soudím, že na situaci nemůžete nic změnit, můžete jen vyjádřit nesouhlas. To ale myslím děláte. Syn je dospělý a ví co činí. No, asi jsem vás nepotěšil. Kdybyste o tom chtěli ještě komunikovat, napište.