Jak dal...?
Jan
Hezke odpoledne. Je toho hrozne moc, co by bylo treba ze sebe dostat. Bohuzel nevim, cim zacit.. Nicmene je tezke odpovedet si na neco, kdyz predne neznate ani otazky. Zasadni vsak nezni: "zit, ci nezit?" avsak "co bude potom.." po smrti. Citim, ze stojim na krajicku zoufaleho "reseni" docasneho uniku od reality a spiny tohoto sveta. Na vasich strankach jsem se muj respekt zase o kousek zocelil, avsak da se vzdorovat vecne..? Sam asi ne a ponevadz to citim, pisi.. Da se vubec takhle "na dalku" pomoci a poradit s necim, co neni konkretizovano? Kdyz je to jen stav, ktery se po alkoholu, lecich, ci psychickem uspokojeni srovna.. Kdyz vim, ze to za par hodin, nebo nejpozdeji zitra bude zase jine.. Zase lepsi, i kdyz je to v amplitudach, takze se ta perioda stejne zase vrati... Cehoz jsem si take vedom.. Trva to uz dele, ale posledni dobou TO vitezi. A citim, jak sily ubyvaji a spadnout "k vam" je tak snadne. Chci ale jeste zkusit bojovat pred tim, nez se doopravdy vzdam. K vam vzhlizim a ve vas doufam...

Odpověděl: Jakub Minařík
Komunikaci po ICQ bohužel nenabízíme. Poradna není pro nikoho z nás práce na plný úvazek, takže můžeme odpovídat jen když máme volno. To co píšete bych stejně doporučil řešit s někým tváří v tvář, myslím, že komunikace po netu, by byla asi méně efektivní. Nicméně, je to možné, pokud se nerozhodnete jinak. Osobně bych však doporučoval spíše někoho navštívit, kdo by vám s vašimi pochybnostmi pomohl. Vzhledem k tomu, že se jedná o dlouhodobý a vleklý stav, jak jsem vyrozuměl, tak případná intervence by asi nemohla být jen jednorázová. Spíše by se muselo jednat o opakovanou nejspíše psychoterapeutickou pomoc. Odměnou by asi bylo, že byste sám sobě lépe rozuměl a zbavil byste se tíže života (alespoň trochu). Co vy na to?