pro Báru Orlíkovou
bývalý uživatel
Ano,jako bývalý uživatel to +- vim. Jen sem o tom zrovna přemýšlel a nějak sem neveděl proč mi to trvalo tolik let než mi to docvaklo. A taky sem možná tak trochu chtěl aby si vaší odpověd přečetli i ty kterym to ještě "nedocvaklo".Určitě se v tom mnozí vidí..

Odpověděl: Bára Orlíková
Ono je v tom vždycky těch faktorů a příčin víc, že se člověk vůbec rozhodne to vyzkoušet, že pak nezůstane u pár experimentů, že to nezasekne po pár průšvizích a bere dál, třeba i několik let, než mu to dojde. Obávám se, že pokud je člověk na tom začátku, tak mu žádné rady starších a zkušenějších nepomůžou k tomu, aby se to na vykašlal - to víte taky asi sám, že v tu chvíli je člověk nejchytřejší a má pocit, že to není žádný problém. Pokud jste z toho venku, tak je to skvělé a držím Vám palce. Nevím, co jste bral, jak dlouho abstinujete a jestli máte za sebou léčbu, ale každopádně - vím, jak je těžké se z toho vyhrabat, tak kdyby Vám bylo někdy ouzko, tak napište. Přeji hodně štěstí. :)