LSD-par radek :)
SuchyZIP
Dobry den pane Minarik, v prve rade Vam musim podekovat, za cinnost, kterou provozujete - ze sveho okoli znam spoustu lidi co maji s drogami problemy a servery jako tento Vas jsou pro ne jiste skutecnou pomoci. Nemam prakticky zadny dotaz, jen bych Vam rad sdelil par svych postrehu.. LSD 1)Mel jste nekdy LSD? Je mi jasne, ze ho nemuzete lidem doporucit, ale prijde mi, ze od nej az prilis odrazujete... 2)Z vlastni zkusenosti a zkusenosti mych znamych vim, ze 1/2 tripa prakticky nemuze vest ke spatnym stavum, kdyz je set&setting ok. Proto pokud vam nekdo pise, ze by lsd chtel zkusit, rozhodne bych mu doporucil 1/2, kdybych si dal hned poprve cely, asi bych tejden nemluvil :) Rozdil pulku a celeho tripa mi prijde asi jako rozdil 1 pivo a 20 piv. 3)Alkohol & LSD - se svymi kamarady jsme se shodli na tom, ze 1,2 piva jaksi vraci na zem, pripomenou onu holou realitu :) 4)Zucastnil jsem se letosniho CzechTeku a CZTeku a ani davy policistu ani slzny plyn mi nic jako spatny trip neudelaly, smal jsem se jim :) je mi jasne ze je to hodne individualni, ale myslim, ze kdyz ma clovek dostatek informaci o tom co lsd dela, nemuze mu zpusobit nic jako tezkou depresi ci schizofrenii (samozrejme u psychicky zdrave osoby). 5)Rekl bych, ze bad tripy se prakticky nevyskytuji u pravidelnych kuraky marihuany - znaji jiz psychedelickou oblast dost dobre a na neprijemne stavy jsou zvykli a dokazi si je uzit.. Navic kombinace lsd+marihuane mi prijde velmi zajimava :) 6)Na CZTeku jsem uzil lsd "drobet nezodpovedne", mel jsem v sobe asi pet piv, dalsich pet vypil asi po deseti hodinach po tripu, vykouril za dva dny asi dvacet jointu...dva dny jsem nespal.. prijel jsem domu, vyspal se a pripadal si jako novy clovek... vim, ze je to velice nezodpovedne uziti, chci jen demonstrovat, ze to neni az tak zhave...

Odpověděl: Jakub Minařík
1) Přijde mi moudré na dotazy o svých drogových zkušenostech veřejně neodpovídat. :-) Psal jsem to již několikrát a stále to platí. Není to zrovna vhodné fórum. 2) Ohledně té bezpečnosti LSD. Několikrát jsem viděl, jakou umí LSD nadělat paseku. I relativně malá dávka umí i u zcela zdravých osob odstarovat procesy, které vedou k velmi nepříjemným zkušenostem. Opět - to co jsem psal už několikrát. Jak vypadají ti, kteří se dostanou k psychiatrovi už většinou nevidíte. 3) a 5) Ohledně kombinace s jinými drogami - doporučoval bych nekombinovat. Ne vždycky se dočkáte očekávaného efektu. 5) S těmi kuřáky konopí - máte pravdu, že zkušení psychonauté mívají méně často špatné tripy. Na straně druhé, je zase větší pravděpodobnost osobnostních změn. 4) I když víte co LSD dělá, tak můžete skončit s duševní poruchou. Nelze zaručit, že informace budou v potřebnou chvíli dostupné v použitelném stavu a i tak můžete mít prožitky, které prostě nebudete umět zaintegrovat. 6) Odpovím vám příměrem. Znám spoustu lidí, kteří řídí pod vlivem a dojedou bez nehody. Ale pak jsem taky viděl pár lidí, kterým se to nepovedlo. Jistě že to není tak horké. Ale považuji za rozumné počítat s alternativou, že nedojedete docela v pořádku. A nebo bude v nepořádku z vaší jízdy někdo jiný. Celé je to o riziku, které podstupujete. Někdy se vyplatí, jindy ne. :-) No, klidně ještě napište.