Bad-Trip
mucker
"Nemyslíte si, že právě vaše až přespříliš důsledné varování před latentní psychózou a podobnými ""nebezpečími"" po požití LSD je právě ten důvod, proč tyto psychózy ... prostě tzv. ""bad-tripy"" vznikají? Nemyslíte si, že je vhodné přiblížit jak kladnou tak zápornou stránku věci namísto zbytečného zastrašování?"

Odpověděl: Jana Urbanová
"Nemyslím. Musíte si uvědomit, že my jsme tady za odborníky zabývajícími se léčbou závislostí a ne podporujícími klienty v užívání. Samozřejmě zaměření našeho zařízení je nejen podporovat lidi v abstinenci, ale také pomáhat aktuálním uživatelům drog vyrovnávat se s nástrahami života toxíků, kteří tráví celý den užíváním a sháněním peněz na drogy. Tedy my nejsme žádní odsuzovači uživatelů drog, jen pomáháme lidem najít životní rovnováhu ať v životě s drogou či bez ní. Záleží na každém individuálně, jaké priority si stanoví. Na straně druhé, příjemné zážitky z užívání Vám jistě Vaši kamarádi nezatají. Ale my jsme tu opravdu pro ono vybalancování informací mezi veřejností a musíme všechny potenciální uživatele informovat o možných rizicích. Co se týče psychóz, myslím, že směšujete dva rozdílné pojmy. A tj. ""bad trip"" a psychóza. Tyto dva pojmy se sobě nerovnají. ""Bad trip"" je pouze nepříjemný halucinatorní zážitek, který může uživatele odradit od dalšího užívání, jde pouze o změnu aktuálního Přeji Vám hodně příjemných zážitků."