piko
Ivo
Co sa deje s telom a mozgom pri poziti pervitinu 5 dni bez spania? Kamosovy zacnu trpnut ruky modraviet prsty a stahuje mu slachy. Nemoze dostat nejaky kolaps?

Odpověděl: Jakub Minařík
Může. 5 dní beze spánku je celkem extrémní a při zátěži, kterou navíc s sebou nese užití pervitinu může dojít k selhání srdce, .... Možností je mnoho. Více informací najdete v textu o pervititnu. Navíc je dosti pravděpodobné, že kámoš začne brzy halucinovat - bez užívání pika to trvá tak 6 - 7 dní, než se halušky dostaví, takhle to bude rychlejší. Tak po 200 hodinách (8 - 9 dní) zcela beze spánku může zemřít. Kamaráda pozdravujte a doporučte mu, ať si dá pauzu a jde si lehnout. :-)