léky
lucy
Jsem už třetí rok závislá na stilnoxu,dříve na spaní ,později na uklidnění.To se dalo zvládatvystačila mi 20 na 15 dní.Přidali se mi ted jestě problémy vrodine a v podnikání.v současné době jich potřebuji asi 10 denněa nevím jak z toho rado ven.Prosím o vaš nazor a radu. Dik Lucy.

Odpověděl: Jakub Minařík
Měla byste vysadit, co nejdříve. Asi to nepůjde hladce, bude potřeba léky změnit za nějaké jiné a najít alternativu k těm lékům na spaní. Vysadit se ale nepokoušejte sama. Jednak byste to asi nezvládla, taky byste mohla mít zdravotní obtíže, riziko úmrtí by bylo asi jen malinké, ale ... Je potřeba zvolit nějaké systémovější řešení. A to i vzhledem k tomu, že vaše obtíže jsou komplexnější - nespíte, máte problémy v práci, doma, ... Takže bych doporučoval: Najděte si psychiatra, který vám pomůže vysadit a pomůže vám i s tím ostatním. Kdybyste potřebovala kontak, napište, zkusím vám někoho vyhledat. :-) P.s. Nebojte se toho. Je třeba s tím něco udělat, ale pokud to chcete změnit, nebude to tak strašný problém. :-)