jde to?
moxi
Ahoj jmenuju se Míra a deset let piju a pár let kouřím marihuanu a ješte jsem si k tomu přidal pervitin asi rok. Mohu to vyřešit sám? Nebo to nejde?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to můžete vyřešit sám, ale musíte to být schopen stopnout. V 1. řadě si ujasněte, proč vlastně byste chtěl přestat. Tohle je možná nejdůležitější část celé operace, protože pokud důvod nebude dost jasný a vy ne dosti rozhodnutý, nepřestanete. Pak promyslete, co budete dělat místo užívání drog. Bylo by vhodné, kdybyste se vyhýbal místům, kde drogy užíváte, kde jsou lidé, se kterými užíváte a kde se dají drogy opatřit. Pokud se drogám a drogovým kontaktům nezačnete vyhýbat, těžko přestanete. Pak už zbývá jen přestat. Doporučoval bych napřed vysadit pervitin, pak alkohol a nakonec konopí. Po pervitinu můžete čekat chutě, které budete muset překonat. Když zvládnete první nápor, tak pak už chutě odezní samy. Pokud pijete alkohol opravdu hodně, tzn. třeba 10 piv denně, ev. ekvivalent (2 litry vína, 0,5 litru kořalky), tak bude vysazení pravděpodobně problém a mohlo by se stát, že na to umřete, pokud budete vysazovat sám. Budete potřebovat léky, ty vám předepíše lékař, klidně i praktický doktor. Totéž platí, pokud budete vysazovat a objeví se výrazný třes, hodně divné sny, ... Okamžitě vyhledat lékaře. Konopí vysazujte jako poslední, snažete se nehulit moc, nezvyšovat dávku. Pokud jste zvyklý kouřit trávu společně s alkoholem, tak raději změňte dobu, kdy hulíte. Důležité je, abyste při vysazování nezačal kompenzatorně více užívat jinou drogu. Léky: Vitamin B1, B6 a B komplex forte, Magnezium, ev. ještě nějaký multivitamin (v tabletách, ne šumivý). Na zklidnění Meduňka lékařská, ev. Máta peprná na žaludek. Vše seženete v lékárně. Nu, tak to je základ. napište, až budete pochystán začít vysazovat. Rád vám s tím pomohu.