Jak dál ...pro Mudr.Minaříka
lili
Opět po dlouhé odmlce potřebuji radu.Víte tento výkend jsem se asi po třech měsících viděla se svojí hodně dobrou kamarádkou-se kterou jsem se bavila,hlavně protože nás spojovalo piko.Ona teď už prý taky údajně nebere nic akorát hulí.Bylo mi s ní hrozně fajn,už protože jsme v našich drogových érách spolu zažily hrozně moc "super" věcí....a tak nevim jestli je to dobrý navazovat opět kontakty.A taky občas když se vidim se "starejma známejma" tak si zahulim ...chtěla bych slyšet Váš názor děkuji zatím naschle :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Vídat se s lidma, se kterýma jste brala, je vždycky riziko. Máte pravdu, že člověk si rád zavzpomíná jaké to bylo, ale pak se taky často stává, že z toho vzpomínání je návštěva známého, co drogy prodává a užití drogy. Stejně to bývá s konopím. Bylo by asi moudrém abstinovat úplně... Na druhé straně, myslím, že i to čeho jste dosáhla je úspěch a relapsy konopím jsou porád lepší než užívání pervitinu. :-) Možná by stálo za úvahu začít hledat nějaké známé a přátele mezi lidmi, kteří abstinují, resp. nikdy nebrali. Dá to asi trochu práce, ale je to cesta, jak se dostat do jiného světa. Na začátku si s nimi asi nebudete moc rozumět, to je přirozené. Společná témata najdete až časem. Nevím, kolik nedrogových známých máte, ale pokud žádné, tak zkuste nějaké kontakty vytvořit. :-) P.s. Držím palce. :-)