H@n@ch
Děkuji za bleskovou odpověď. Víte již v prvém dotazu jsem psala , že záchranka ji již 2x odvezla do Vinohradské nemoc. ( selhávání dechu bezvědomí) Protože lékař v sanitě nepřijel jen zřejmě školená sestra na první pomoc ( nevím jak se odborně tito pracovníci nazývají), Přítel mé sestry její "zdravotní problémy " řekl, včetně ukázání krve ve zvratcích . Ale do hodiny zavolali , aby si pro ni přijel , že všechny životní funkce jsou stabilizovány, a aby se začala léčit na protialkoholním. Jak jsme byli šťastni ,my bezmocní dálkou v Chomutově ,že teď konečně je na interně a trochu vystřízliví,aby pochopila co se děje a dala svolení k léčbě. Podle mne má snad pořád kolem 3‰a je mimo realitu. Když je v tom stavu tak rychle dýchá má vytřeštěné oči a jenom dokola opakuje chci vodu a čůrat .Když na ni mluvíte - cokoli zakrývá si uši a klepe se. Chtěla jsem se zeptat,jak probíhá u takových lidí detox. může přestat ráz naráz ,nebo se snižuje dávka alkoholu? Je to hloupé říct ,ale když není kde jí umístit je lepší jí nabízet pivo v nějakých rozpočítaných dávkách? než aby v noci se "plazila k pumpě pro vodku"?Přítel se jí snaží uhlídat ,ale když usne tak nic nezmůže. Proč má úplně černé zuby? jak natřené barvou, Ještě před pul rokem to neměla. Viděla jsem ji po pěti hodinách po vypití láhve vodky,když asi začíná absťák,zvrací strašně se klepe a má křeče a asi bolesti. Za hlt alkoholu by udělala cokoli. Je to hrozný pohled. Děkuji H@n@ch

Odpověděl: Jakub Minařík
To, že se sestru již 2x záchranka odvezla jsem asi nějak přehlédl. Osobně bych doporučil, pokud během hodiny volají, že je v pořádku, si pro ni do nemocnice prostě nejet s odůvodněním, že životní funkce možná jsou stabilizované, ale že si s někým, kdo zvrací krev, prostě neví rady a neumí takového člověka léčit. A že měl pocit, že člověk, který zvrací krev patří do nemocnice. A jet si tam s nimi popovídat až druhý den. A před tím, než si ji převezme zpět, chtít mluvit s lékařem a ptát se, zda jí vyšetřili a jaká je příčina zvracení krve, ... To by mělo zajistit, aby ji pořádně vyšetřili. Pak si jí tam pravděpodobně budou muset nechat, protože se ukáže, že není v úplně dobrém stavu. Detoxifikace mimo ústavní zařízení soudím není možná. Náhlé vysazení alkohlu by ji mohlo zabít, takže nepřipadá v úvahu. Je dobré pití omezovat, ale ne zcela přerušit. Pokud mohu mít radu: Kontaktujte přímo primáře Apolináře, MUDr. Petra Popova a pokuste se dohodnout přijetí s ním. Soudím, že sestra je v takovém zdravotním stavu, že ji přijme i bez toho, že se chce léčit. telefon je 224 961 111 na spojovatelku a chtějte mluvit s primářem Popovem. Můžete se na mě klidně odvolat.