pervitin = moje holka I.
beastm
Chodim ze svoji holkou už asi 2 a pul mesice. pred 5 dny se mi sveřila ze asi během posledniho měsice a půl skusila vickrat pervitin (asi tak 1až2 krát týdně v jednom dni) a posledni dávku si dala asi tak před třemi dny než mi to řekla. Řekla mi to proto, že uz s tim prej přestala a že se nemusim bát, že by byla na tom zavislá. Přestala s tim prej kvuli tomu ze citila na svem těle ruzné změny (rychly tep srdce, byla dosti neklidna a trochu i agresivní moc nejedla a pri mne vetsinou i byla dosti unavená) Pervitin (brala) šňupáním. Nevim proč ,ale nemužu uplně jí věřit že s tím přestala, poslední týden ji celkem hlidám a spim u ní abych měl jistotu že si to nevezme nebo nevzala a že v klidu pujde spát a usne. Tedy ted k problemu co mne trapi nejvíc je to že bych potřeboval poradit jak se dá takovejhle človek uhlidat, co proto mam udělat? Ted posledni 3dny ma celkem porad blbou náladu, mluvi o tom jak ji bolí hlava a je pořád nervozní, neklidná a trochu agresivní nic ji nebaví nejradši by nedělala nic. Jak dlouho mužou trvat tyto stavy a problemi? Za jak dlouho se s toho dostane? Co mám dělat aby tyhle problémi nevyřešila pervitinem?

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi jí neuhlídáte. Budete se muset spolehnout na to, že se rozhodla s experimenty skoncovat. Koneckonců důvod, že se cítila dost divně, je legitimní, člověk se na pervitinu trochu zvláštně cítí. Závislost se za tak krátkou dobu, jakou brala, rozhodně nemohla vytvořit. Na to je potřeba několk měsíců intenzivního užívání. Stavy únavy a podrážděnosti mohou nějakých pár dní ještě přetrvávat. Mohou se objevit chutě na drogy. Co můžete udělat: 1. Přečtěte si na našich stránkách text o pervitinu, ev. se podívejte jinam. 2. Své slečně nabídněte podporu. Kdyby potřebovala, nebo dostala chutě, tak si s ní o tom povídejte, ev. jí pomožte to zvládnout jinak. 3. Uklidněte ji, že stavy, které teď prožívá jsou důsledkem vysazení pervitinu a odezní za pár dní. 4. Zkuste jí posadit k PC ať nám napíše sama. P.s Držím palce vám i jí. :-)