z.iff
jak je mozne,ze po peti dnech bez drog ma jeste abstinencni priznaky a prujem,ktery pretrvava? jak dlouho jeste to bude trvat nez ji prejdou ty spasmy.nespi a trepe se .20 hodin nespi.co mam delat.mam podezdreni ze si neco vzala pred dvema dny,ale podle oci ne.ma halucinace kdyz je v polospanku.porad psika.poradte co dal a jak to asi bude pokracovat.hlavne dobu diky iva

Odpověděl: Jakub Minařík
Odvykací stav by se měl už určitě zlomit a začít se zlepšovat. To se děje obyčejně mezi 3 a 4 dnem. Takže by už mělo být patrné určité zlepšení. Pokud má křeče kosterního svalstva, tak více diazepamu. Zklidní ji, pomůže usnout. Maximum dávky by mělo být na noc. Na ty křeče by také mohlo pomoci magnesium, tedy hořčík. Pokud má průjem, tak dbejte na to, aby dosti pila a nedehydratovala se vám. Prima by byli nějaké minerální vody. Pokud má křeče v břiše, tak NO-SPA. Na zklidnění trávení by se vám taky hodila máta peprná. Halucinace v polospánku se někdy objevují. Měli by za nějakou dobu zmizet.