rostliný hlaucinogeny
Arch-vile
Beru příležitostně spoustu normálních drog, hlavně halucinogeny, ty mám nejradši. Nedávno sem se dozvěděl, že lusky Vlčího Bobu mají prý mít halucinogenní účinky, vím kde roste a chtěl bych ho skusit, mohli byste mi říct nějaké podrobnější informace o tom jaká dávka je bezpečná, jak dlouho to působí, atd. Potřeboval bych odpověd ještě dnes pokud by to bylo možné.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, vlčí bob má halucinogenní účinky. Obsažné alkoloidy působí v nižších dávkách dráždivě, ve vyšších tlumivě na CNS. Při předávkování je smrt způsobena obrnou dechu, postižený se udusí za plného vědomí. Pro intoxikaci se užívají dávky tak do 10 semen, které vyvolají několik hodin trvající halucinace. Halucinace jsou spíše depresivního rázu, bývají vnímány jako nepříjemné. Symptomatologie otravy stran vegetativnío nervového systému zahrnuje: slinění, nevolnost a zvracení, neklid a křeče, poruchy srdečního rytmu, potíže s polykáním. Smrtelnou dávku neznám, ale pro některá středně velká hospodářská zvířata je to kolem 100 semen. !!!!OBSAŽENÉ ALKALOIDY JSOU SILNĚ HEPATOTOXICKÉ, neurotoxické a nefrotoxické!!!!! Silně poškozují jaterní tkáň a způsobují její nekrosu, dochází také k těžkému poškození nervového systému, srdce a ledvin. Pokud vlčí bob pojídají zvířata, záhy umíraji na selhání jater. Vzhledem k silné toxicitě nedoporučuji s touto látkou experimentovat. P.s. Mezi námi - chápu, že přesvědčovat vás k abstinenci je asi zahozený čas. Jen myslím, že experimentovat s takhle toxickými látkami, je hloupost. Mimo jiné i proto, že pokud dojde k většímu poškození jater je vám pak zle ať se intoxikujete jakoukoli jinou látkou. A to vám za to myslím nestojí. :-) Jo a kdybyste přece jen neodolal, napište jak to celé dopadlo.